Retalls

Dejando en los portales los ecos de tus susurros

buscando cualquier rincón sin luz

dilluns, 23 de febrer del 2009

Tres de Pego




La meua intenció és ficar una cançó cada vegada que publique una entrada, relacionada amb el text, i la veritat és que començe un poc desviat. Em perdonareu, sé que aquesta cançó tracta sobre algo trist, peró quan recorde el títol, abans d'escoltar la lletra, em ve al cap un fet alegre, quan tres tios van pasar uns minuts de puta mare, estirant al máxim la festa.

"Si abans d'arribar al final d'aquesta pujadeta sentim la cançó, baixem a ballar-la..." I efectivament la vam sentir.

No erem exactament de Pego, sino de Borriana, Algemesí i Alzira, peró almenys per aquella nit, que m'ha sabut mal no poder repetir amb vosaltres aquest cap de setmana als carnavals, ens sentirem un poc del poble.

1 abraç a Aurora, la millor amfitriona carnavalera! (i a Saül, per descobrir-me la cançó).

9 comentaris:

  1. Ie que passa tigre!!! Vaig a desvirgar-te els comentaris del blog, i t'enllaçaré des de'l meu i això. Seguidor no em faig xq t'envien al mail, i passe, ja aniré entrant.
    A més segur que quan comences a pendonejar i fer de les teues per Gdansk, abandones el blog.

    Anem per parts:


    - La pregunta del msn, no se que vols dir, fa dues setmanes q no vaig per casa, i que no obric el messenger, però ocm dius que ja està solucionat...

    - El titolet del blog, xunguet no?

    - Es nota que em trobes a faltar, em nomenes en les dues entrades. (xq jo se que lo del picadilly és una referència a mi, jaja)

    Au fenòmeno, ens veiem a Estocolmo!!!

    ResponElimina
  2. Picadilly picadilly...mentiroso!! De todas formas, para la próxima deberíamos prometerle a Saül que él elige local.

    A ver si es verdad y nos mantienes informados de lo que pasa por esas tierras. Yo estaré atenta a ver qué cuentas...

    Disfruta mucho cabroncete, seguro que va a ser una gran experiencia ;-).

    noedipa

    ResponElimina
  3. Guapo!!xo com te vas rallar a laeroport no??jejej,unos que te fugien a altres els fugies tu..jejej. Malegre molt de que stigues per ahi perdut derasmus,que guay..jo tornaria a començar en un altre lloc una altra vida,un altre parentesi de la teua vida real a Valencia. I dic un parentesi perque a vore..nos vos canvie.

    Ara vos toca aprofitar als del segon torn, i nosaltres els del primer quatrimestre fer algo de profit..jeje.

    Passateu bé,demadrat ara que pots. Te tire de menos, xo bueno, daci no res te veig en Estocolmo!que ganes!!

    Cris

    ResponElimina
  4. "Vivir para contar", eh Nando...

    Conque no perds temps per allí... Creu-me que si hi ha algú que et comprén, eixe sòc jo! Lo dolent de tot açò és que el blog et va a durar 3 entrades perquè no vas a traure-la de dins en tot l'Erasmus.

    Ah, i recorda que la vida allí és només una il·lusió. No et deixes enganxar. La vida real és tot allò que tens ací i dius que trobes a faltar.

    Ens vegem als posts! Un fort abraç!

    JULI

    ResponElimina
  5. Problemetes amb Internet m'han impedit actualitzar el blog, peró que conste que la setmana que ve torne a la càrrega, que no l'he abandonat ja, només començar.

    En quan puga faig els enllaços, vos conte coses i fique el blog bonic :)

    Nando

    ResponElimina
  6. Anem a fer una aposta a vore quant de temps et dura el blog. A mi em va durar 3 mesets.... a tu no te'n done molts més, jeje
    És molt complicat escriure a l'erasmus, així que a a gaudir i aprofita el temps que passa molt depressa!!

    PD: Enguany no trobàrem a Pego la disco-mòbil de José Coll, jaja

    ResponElimina
  7. La semana que viene?? uyuyuy, de eso hace 15 días... Problemas con internet no...lo que como se dice en mi tierra (Canarias, España): NO PARAS LA PATA MI NIÑO!!!

    un besoo,

    noedipa

    ResponElimina
  8. Ie, Nando!

    Trau-la ja de dins i escriu-te alguna coseta, home... De què et servix follar tant si no ho contes?

    Un abraçot!

    JULI

    ResponElimina
  9. Nando, com va??? ja m´ha donat Anna la direcció del blog per "marujear" k escrius per asi... ja vec k no massa,eh? xo t´entenc, no hi ha massa temps per estar al dormitori. Bó pues m apunte a la llista d seguidors..
    Et deixe el link d´un anunci que espere que siga novetat per a tu.. a mi en va agradar molt, en va portar recort del nostre valencia, ja que kuant et vaig visitar no et portava novetats.
    http://www.youtube.com/watch?v=e_PsDI3XZQQ
    besets i cuidat xiculot.
    Sílvia.

    ResponElimina