Retalls

Dejando en los portales los ecos de tus susurros

buscando cualquier rincón sin luz

dissabte, 23 de gener del 2010

Deixant enrere el quart de segle

25 crec que ha sigut l'edat clau, on m'han passat un munt de coses, i ha canviat el meu punt de vista sobre moltes altres. El que puga ser al futur segur que estarà un poc influenciat pel que he viscut als 25.

- Ha sigut el primer any que he estat solter des de feia quasi sis, i clar està, tot canvia.

- He fet un bon grapat d'amics, i no sols de facebook, ara puc dir que tinc un lloc on caure mort a tretze països europeus: Portugal, França, Alemanya, Eslovàquia, Eslovènia, Polònia, Irlanda, Rumania, Turquia, Grècia, Bèlgica, República Checa, Ucraïna.

- He viatjat més que a tota la meua vida anterior: diverses ciutats a Polònia (Cracòvia, Varsòvia...), Berlín, Estocolm, Praga, Bratislava, Viena, Budapest, Tramacastilla.

- He estat amb xiques de països que ni m'haguera imaginat (d'açó no farè ennumeració, tindrè un poc de classe :)

- M'he comprat la camiseta de Ryan Giggs.

- He vist en concert a grups com Placebo, Kings of Leon, Prodigy, a Moby... però sobre tot a La Raíz i a La Gossa Sorda , i he aconseguit que dos madrilenys disfrutaren del concert.

- He perdut a algú molt proper, peró he pogut despedir-me.

Algunes coses que no he fet:

- La primera i principal, acabar la carrera. Era la meta que tenia marcada per a aquesta edat, i no ho he fet. Peró be, una assignatura resta, ja queda menys.

- Enamorarme. M'han agradat xiques, peró tant com per a aixó no, i sense dubte aquest fet ha col·laborat a que les coses hagen sigut més fàcils, i les haja disfrutat més.

- No he trobat pràctiques en empressa, que era en lo que jo pensava que ocuparia aquest any.

- No m'he pogut llegir Niebla. Pot amb mí.

- No he vist a Quique González en concert.

- No he après, ni he mogut un pèl per aprendre, a tocar la guitarra. De fet, ni tan sevol tinc guitarra.

- No he pillat la grip A, encara que a Polònia probablement s'ho pensaren.

Espere, als 26:

- Poder fer el que no vaig fer als 25 (excepte llegir-me Niebla i pillar la grip A).

- Llegir-me els llibres que recomana Saül.

- Viatjar un poquet mès si cal (vamos, anar a Dresden). I per què no, tornar a Gdansk.

- Aprendre a fer una paella.

I moltes coses mès, i vosaltres que ho vegeu!

6 comentaris:

  1. cuando escribiste esto tío? no se me actualiza, y ahora he visto el cambio de título pero por la fecha...

    Bueno, tus 25 han sido muy completos, espero que los 26 lo sean tanto o más...pero tienes el listón muuyy alto ehhh! A ver si con los 26 preparas viaje para venir en carnavales para los 27!

    ResponElimina
  2. Està bé fer balanç de tant en tant, recordar els bons moments, i pensar en tot allò que ens queda per viure.

    Uns consells per a la paella:

    http://www.youtube.com/watch?v=SjxW6H5zj84

    Has anat hui al Cabanyal o que?

    ResponElimina
  3. Lo de la guitarra corre al meu càrrec. Però apunta't també per als 26 pagar-te unes cervesses als amics pel teu aniversari, que enguany s'hem quedat sense. O al menys jo.

    I enamorar-te... Uyss... No és una bona inversió.

    Ens vegem, figura!

    ResponElimina
  4. Per cert, pareix que Albert encara està jugant al pòker i menjant fideuà...

    Lléva'l d'ahí ja al pobre, que l'hem perdut definitivament.

    ResponElimina
  5. Ei Nandet quins 25 anys mes ven portats!!
    Espere que pugues fer tot allò que vols als 26 i jo puga voreu.
    Ves prenent nota del video que t´ha penxat Saul, que ja tenim paeller oficial per a l´estiu.
    I no t´oblides que aquet any Anneta se´n va d´Erasmus en açò no vuic dir que serà un bon any,eh?..si no que hi ha que anar a visitar-la.
    Besets ens veguem prompte.

    ResponElimina
  6. La meva primera entrada en el teu blog.

    Vaig a deixar clars alguns matisos: quan desidisques aprendre a tocar la guitarra avisa'm, jo també fa molt que vull aprendre i encara no me empenyat mai. Aprendre a fer paelles jo puc ajudar-te, i ja saps que ma mare també, però sobretot m'agradaria estar present per menjar-ne. I allò d'estar amb xiques de tans paisos distints ja saps que em posa celosa...però, ho superaré.

    Molts besets...on tu ja saps...jejejeje!!!

    Vaig a continuar amb les altres entrades.

    ResponElimina