Retalls

Dejando en los portales los ecos de tus susurros

buscando cualquier rincón sin luz

divendres, 3 d’abril del 2009

La delicà de Gandia, el quinto d'Alzira, el xicon de Borriana i la fera ferotge





Ja estem de tornada, cadascú a sa casa, després d’haver visitat als primos Carlos i Vicente a la capital d’Escandinàvia. I ha valgut la pena, perquè havem tingut de tot.

Jo vaig arribar un dia abans que els altres dos ocupes, amb dos pantalons ficats, perquè m’havien dit que a Estocolm feia un fred que es cagàven les garrofes (com diria el nostre Johan), i em va rebre un solet que almenys calfava. Per primera vegada en mes i mig el Lorenzo em donava calor. I jo amb dos pantalons. Però tranquils, que molt prompte no duria ficat ni un.

Sorprenentment vaig arribar al centre de la ciutat sense problemes; jo, que no sé molt be per on passa la línia 1 del urbà al meu poble. Potser l’Erasmus m’estiga fent un home de trellat (però no promet res).

Després de trobar-me amb el meu primo, de les primeres risses junts des de feia dos mesos i pico, els primers “caguendeu” i les primeres tocadetes de cul, ens anàrem a la seva residència, a l’habitació que anàvem a ocupar durant 5 dies. Eixa vesprada, cervessetes amb Vicente i els portuguesos, xarradeta, un poquet de “discoteca” i a dormir, que demà serà un altre dia.

El dia següent, arreplegàrem als dos que venien de més lluny, quasi des d’on San Bernat va perdre l’espardenya, i ahí començà el viatge de veres.

Coses que no podien faltar:
- Algun pique (res seriós) entre Botella i jo; sense estes coses, no seriem germans.
- La típica tocadeta d’ous de Saül quan estem en el punt en el que quasi quasi podem dir que som amics; sense açò, no series Saül.
- La dolça innocència de nostra Cristina; Saül i jo et prometem que el de Bangladesh entrà amb 12 ballarines d’arrere, ni una més ni una menys.
- El radiopatio. Marujes!
- Un poquet de remember del DJ Botella. Alkimia forever?

Coses que em van sorprendre:

- Nits frikis: si una nit vas a la planta baixa d’una casa, i al entrar et transportes als anys 60; si una altra nit vas a una discoteca en Suècia, ple de llatines que pareixien dibuixades per Botero, i de llatins pretenent demostrar que saben ballar, on l’única sueca és la que t’agafa la pasta a l’entrada; i un altre dia acabes a un “corridor” amb gent que no coneixes, on la mitad són fills d’exiliats uruguaians, que parlen castellà i suec, pots dir que la festa normal normal no és.
- Si passes de quasi no cuinar-te, a ficar-te a fer uns macarrons a les quatre i mitja de la nit, és que algo estrany passa (o simplement que no pots entrar a l’habitació). Faltà un poquet de tonyineta (o besugo, o atun, o com vulgueu dir-li!), però ens els menjàrem.
- Si estàs tornant mig bufat de festa i et trobes al metro d’Estocolm a la que podria ser la germana xicoteta de Montse, és precís que et quedes pillat. O que t’entre la rissa tonta com a Botella.
- Si t’has de ficar entre un xic i una xica, i no precisament per a fer un trio, és que Rocola ha fet molt de mal.
- Si en 5 dies a Estocolm només vegem a una d’eixes altes, rosses, ulls blaus i que està tremenda, és que no havem estat a Suècia. O que Botella no sap on portar-nos.

Coses que recordaré:

- La tovalla que em va deixar Borella; va ser tovalla, coixí, amiga...
- Les estàncies llargues de Saül i jo a la cuina; els "caguentot" quan intentàvem entrar a l'habitació i la porta estava tancada amb pany.
- Les aventures amb Saül: que si arribem al final del camí de llac; que si entrem a aquest bosc; que si atravesem l'universitat d'estrangis in the night; que si tirem per aquest camí segur que arribem, i si es fa de nit ja ens donarem calor l'un a l'altre; que si el numeret de 7&11...
- A la germana de Montse.

I ara, uns erie de preguntes, i la resposta en images:

Què fan 4 amics que es junten després d'uns mesos?



Com pot acabar una habitació amb 4 persones, 4 nits?



Què necessiten Saül i Nando per a trobar la festa?



Què pasa si els dones a tres xiquets algo amb el que jugar?




Què passa si fiques un baló en el camí de la meitat del Industriales 2E (ó 1B)?



Como no te voy a querer!

Quina és la millor manera d'acabar un viatje (o quasi acabar)?




Què pot acabar pasant si quedeu per a passetjar dos parelles, Saül i Nando?



P.D.1: Anava a ficar Farem saó, peró com que Saül em va amollar que si només pensava ficar cançonetes de La Gossa, i vam estar a Suècia, i em diuen Fernando, i és el meu blog, pues tocava aquesta de ABBA, i en pau!

P.D.2: M'alegra un montó que em signeu amics d'Alzira, ens vegem prompte.

4 comentaris:

  1. jajaja! esque no pot ser!! xD

    ResponElimina
  2. Ie, Nando!

    M'he rist a base de bé llegint la crònica d'aquest sucedani de l'Eurotrip que va tindre lloc fa ara 2 anys a cavall entre Copenhague i Berlín. Les retrobades d'amics allà lluny són meravelloses, perquè et fan veure que avui en dia ja no hi ha fronteres per les persones i que la gent es pot vore (dinero mediante) allà on siga i quan siga.

    La veritat és que no m'extranyaria que haguésses contat que Saül i tu heu perdut la virginitat anal, si no l'havíeu perdut ja a alguna revisió d'EDO o EDP. Arribar a una habitació, trobar el forrellat ficat i sentir cabotaes contra la paret, a un el fan sentir minúscul. Recorde en la meua primera casa de Berlín, que el meu company de pis es sumbava a la xiqueta dia si dia també. Abans de dormir tenia recital de jadejos i veuetes... Més d'una vegada he ti... Bueno, no vaig a dir-te el que he tingut que fer més d'una vegada per poder dormir-me.

    Lo de les suequEs (siga llegit com es llegiria 'Sueca') és una de les grans decepcions de la humanitat, del calibre de la Sirenita de Copenhague o la Giocconda del Louvre. Fins i tot equiparable a saber que els Reis són els pares. Però no et preocupes, jo ja t'ho vaig dir. Polònia i el Edén, la mateixa cosa. I pel que sé estàs donant bon compte dels meus vaticinis.

    M'agrada que siga així. Jo seguiré predint el futur a tot el que emprenga el seu viatge Erasmus, i guardant allò visionat en un sobre tancat dins d'una urna, com Anthony Blake.

    Au, va, que m'enrotlle, tu. Si de cas esta val per les dues entrades, no?

    Un abraçot!

    JULI

    ResponElimina