Retalls

Dejando en los portales los ecos de tus susurros

buscando cualquier rincón sin luz

dimecres, 24 de juny del 2009

Fogueres de San Joan

23 de juny. 2006

- Qué, com t'ha eixit?
- Buf, no ho sé, crec que m'he enganyat en unes unitats al principi, encara que la resta l'he fet be. Estos tios solen tindre prou en compte el procediment.
- Va, ara no penses en aixó, anem tots al Tony's.


- Una litrona.
- Q fas?
- Pendre'm la pastilla, que tinc la gola com una pilota de tenis.
- Amb cesvessa?
- La qüestió és algo líquid, pa que pase.
- Va bobet, ara et demane un suc.


- Te'n vens aquesta nit amb nosaltres a la Malvarrosa?
- Es que tinc partidet a Alzira, i després anem a la platja de Cullera, sempre anem ahí a les fogueres.
- Va, vine amb nosaltres!
- Es que ja he quedat, si no anava amb vosaltres de cap.


- Primo?
- Eiii, sóc jo, Carlos està nadant!
- Peró quina marxa es sent per ahí?
- Es que açó està ple de gent!
- I dugueu mal pet!
- Està super guay, te'n tindries que haver vingut!
- Ja, segur que m'ho haguera pasat millor.
- Bé, te'l pase!
- Adéu wapa, ja xarrem.

Peró va ser la nostra última conversa. Avui fa tres anys.

2 comentaris:

  1. Mentre se'ns recorda, seguim vius.

    ResponElimina
  2. Igual no penses com jo, però jo crec que és un vertader regal poder recordar les últimes paraules que vas creuar amb ella. Amb eixe nivell de recreació. Amb eixe nivell de detall...

    Per desgràcia, jo no ho puc recordar. Tan sols recorde, això sí, que em va prometre vindre a Berlín quan jo estiguera allí.

    Coneguent a Majo, segur que va vindre a vore'm, i més d'una vegada.

    Ens vegem en Borriana. Botella, Saül, tu i jo, com en els vells temps. Que no ens passe res...

    Un abraç!

    ResponElimina