Retalls

Dejando en los portales los ecos de tus susurros

buscando cualquier rincón sin luz

dilluns, 7 de desembre del 2009

Opinions sobre l'amor ( I )

Encara que tinga aquesta cara d'empanat, moltes vegades sóc una persona prou observadora. M'agrada, o potser no m'agrada sino que ho faig de manera involuntària, fixar-me en les relacions entre les persones: estos són amics i s'ho pasen de puta mare junts, peró si no es vegeren en mig any no es trobaríen a faltar; aquelles són inseparables i no saben ni pixar si no van juntes; estos altres es pasen peleant tot el dia, peró no poden estar una setmana sense veure's... i com no, em fixe prou en les relacions entre parelles, o inclús abans de que existixca la parella en si.

De vegades he endevinat quan a algún colega li ha agradat alguna xica, o al revès, fins i tot abans de que m'ho diguera, i encara que de vegades algú m'ha dit "va tio, tú flipes", desprès el temps m'ha donat la raó.

Veien-t'ho desde fóra, ara que estic maxuxo (juas juas), he anat agafant certes opinions que m'han conduït a una reflexió: l'amor està sobrevalorat la majoria de les vegades (que no totes), i en un gran percentatje les relacions no són més que la necessitat de la gent de tindre a algú, necessitat que per altra banda no és tal, sino que ú mateixa es crea.

A "Opinios sobre l'amor (II) demostrarè la meva hipòtesi, amb diversos exemples, i espere que em digueu si la compartiu o no, o si anyadirieu algún corolari.

1 comentari:

  1. No sé qué pasa entre tu blog y el mío. Me ha salido hoy que habías actualizado...y me he encontrado con 3 posts nuevos!! Pensaba que lo tenías tan abandonao como yo, pero ya veo que no.

    ¿Qué tienes cara de empanao? Disimulas muy bien debajo de tus gafitas azules, siempre controlando lo que pasa alrededor. No eres el único observador, y yo suelo darme cuenta de quién observa (menos cuando voy bufat,-me encanta esta palabra-ahí sí que no pillo ni una).

    Bueno chiquet, espero que sigas observando y que luego me lo cuentes! y así me entero de algún chismorreo de las tierras valencianas, que los echo de menos!!

    Un beso enooorme. Prometo actualizar pronto (igual esta misma noche...).

    ResponElimina